torsdag 7. juni 2012

Har du prøvd Shellac?


Shellac legges som en neglelakk og får utseende og holdbarheten til gelé. Den sitter feilfritt i 14 dager med en utrolig høy glans uten riper, avskalling og matte overflater.


Med enkelheten fra neglelakk og holdbarheten til gelé er Shellac en hybridlakk som gir eksepsjonell høy glans som varer i to uker uten riper eller avskalling. Det trengs ingen filing på naturneglen verken før applikasjon eller under fjerning, noe som skiller Shellac fra fargede geléer og andre kunstmaterialer på markedet.


Produktet har fått en enorm omtale verden over som den største innovasjonen innen skjønnhetspleie på over 30 år både av profesjonelle og deres kunder.

Siden Shellac tørker med en gang er den helt perfekt til både manikyr og pedikyr. Med en gang behandlingen er ferdig, er lakken helt tørr og det er umulig å påføre riper og hakk.

Tenk deg hvor befriende er å kunne slippe 
tørketiden før man reiser fra salongen!


Hos RÅH kan du få denne langvarige hybridlakken på hender og føtter. 
  • Hånd Shellac Large 45 min 420,00 kr. 
  • Hånd Shellac Fransk 60 min 510,00 kr. 
  • Hånd Shellac Farge m/mini manikyr 1 time 650,00 kr. 
  • Hånd Shellac Fransk m/mini manikyr 1 time 15 min 710,00 kr. 
  • Hånd Shellac Fransk m/Spa manikyr 1 time 30 min 925,00 kr. 
  • Hånd Shellac Farge m/Spa manikyr 1 time 30 min 895,00 kr. 
  • Hånd Shellac Fjerning 15 min 160,00 kr. 
  • Fotpleie m/Shellac Farge 1 time 30 min 1.070,00 kr. 
  • Fotpleie m/Shellac Fransk 1 time 45 min 1.170,00 kr. 
 Ring oss i dag eller bestill time online på www.raah.no


Har du prøvd Shellac før? 
Del gjerne dine erfaringer med oss! 
  



Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar