torsdag 10. oktober 2013

Vår nye frisør Trond

Vi har fått en ny frisør i avdelingen vår i Holtegata. Vi tenkte at våre kunder kanskje ville bli bedre kjent med han, så vi arrangerte ett lite intervju.

Han heter Trond.

Hvor lenge har du jobbet som frisør? 6 år.
Hvor tok du frisør utdanningen din? Hair art akademi.
Hva syns du er det beste med dette yrket? Det beste med dette yrket er at jeg kan bruke min kunnskap, til å gjøre mine kunder lykkelige for 2 måneder av gangen.
Hvorfor ble du frisør? Jeg ble inspirert av en kompis, som virkelig brant for dette yrket. Han fortalte meg om muligheter jeg aldri hadde sett i dette yrket før.
Hvor ser du deg selv om 10 år? Prins i mitt eget hav av faste, fornøyde kunder.
Hva er din spesialitet innen frisør yrket? Jeg syns generelt klipp er veldig gøy. Men jeg er glad kunnskap, og kan en del om det meste. Har man mye kunnskap, kan man finne helheter og fremheve hver kunde.




Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar